neděle 20. září 2015

Berlin & Lolla Palooza


Minulý víkend jsem strávila v Berlíně na festivalu Lolla Palooza. A byla to vážně jízda.
Možná jste o Lolle nikdy neslyšeli, ale to já donedávna taky ne. Vlastně jsem se na fesťák dostala docela náhodou (díky mojí chytré kámošce a klukovi). O to větší zážitek to potom byl!
Kromě toho, že jsem na Lolle sem tam fotila hezky oblečené lidí, jsem si taky skvěle užívala to nekonečno úžasné hudby a žasla jsem, že můžu za dva dny uslyšet tolik svých oblíbených interpretů na jednom místě.
Objevila jsem ne až tak známou berlínskou alternatvní kapelu Mighty Oaks (link na song na konci článku), ze který jsem fakt nadšená a poslouchám ji teď pořád dokola. Ověřila jsem si taky, že vystoupení kapel, na který narazíte úplnou náhodou, se vám zpravidla taky budou líbit nejvíc, ale dost často jich stihnete jenom půlku. Což zas tolik nevadí, protože nejlepší songy se hrajou většinou až na konci (kromě Robina Schulze teda, ale to je bad boy).

podle mě dva nejstylovější outfity letošní Lolly Paloozy



okey, těmhle dvěma týpkům to taky slušelo dost


The Bowl Berlin


Mimochodem, bydlení přes Airbnb mě baví čím dál víc. Tentokrát jsem spala u Zahry z Íránu, která mi každé ráno dělala "iranian style breakfast" (ve skutečnosti to byl jen čaj, toustíky, marmeláda, pistácie a cream cheese, ale pro mě bez námahy!) a vyprávěla mi zajímavosti o své zemi. Cestovat tímto způsobem není drahé, ale o to zajímavější. Za ušetřené peníze můžete vyzkoušet jednu ze zdravých restaurací, kterých je v Berlíně plno. Já jsem vyzkoušela "clean restaurant" The Bowl, kde připravují výhradně vegan a raw jídlo. Je to taky fajn příprava na ostatní nezdravé festivalové pochoutky, kterých si ještě užijete dosyta.
Jestli chcete taky příští rok zažít našlapanou atmosféru bývalého letiště Tempelhof a poslechnout si třeba Bastille, Kyga, Macklemorea, Parov Stelar, Tame Impala, Clean Bandit, Muse, Sama Smitha nebo Felixe Jaehna anebo spoustu dalších skupin a DJ's, kupovat lístky v předprodeji můžete už teď. See you next year, potkáme se!











Autorka + foto: Tereza Nyirendová

Žádné komentáře:

Okomentovat