pondělí 13. července 2015

sporty




Vysoká škola bývá velmi nepřátelská ke sportovním aktivitám. Pokud nezvolíte možnost docházet povinně/nepovinně na tělocvik, což já jsem zavrhla hned v prváku, jde tělesná kondice nepříjemně prudce dolů. Nejsem si zcela jistá, zda jsem jenom na začátku špatně neodhadla svoje možnosti a tím se školního sportování zbytečně nevzdala. Po třech trénincích baseballu jsem se totiž odvážně přihlásila do kurzu pro pokročilé, a ještě ke všemu v pátek ráno. No, nic pro mě. Tušíte správně, že jsem to znemožňování se na hřišti brzy dobrovolně ukončila.
Jenže pravda je taková, že tělo mi za celodenní sezení v lavici většinou moc nepoděkovalo.  Navíc už nemám výdrž na žádné fyzicky náročnější výkony. Ráda bych se proto čas od času ulila z přednášky nebo cvičení s tím, že mě bolí záda a musím si dát jeden dva setíky tenisu, ale nějak to zatím u nikoho neprošlo. Taky jsem žila v domění, že vyskákání schodů do šestého patra dvakrát za týden ze mě udělá Serenu Williams, ale bohužel. Vítězka Wimbledonu asi trénuje o trochu víc.
Začátek prázdnin ovšem znamená konec výmluv a začátek sportovního režimu. Nakoupila jsem si kupu sportovního oblečení, stáhla několik cvičebních videí s retro atletkami v zářivě barevných trikotech a hurá na to. V září budu mít postavu do plavek jedna báseň.

Since I began to study university, my body has been suffering from lack of sports activities. I quit my sports class the very moment I realized that advanced baseball course on Friday morning is not the ideal option and I didn't really try to find time for any other sports activities. However, my back aches and I have serious difficulties with any demanding physical activity. And no, taking stairs to sixth floor twice a weak won't make you Serena Williams of course.
But as the holiday started I have no duties but to excercise. So I bought a few pieces of new stylish sports clothing, downloaded a couple of videos with sexy girls in tight colorful jerseys and here we go! By September my body will look like Naomi Campbell's.

boty - Nike, top - H&M, šortky - Urban Outfitters, bunda - Nymph, sportovní vak - ukradený mámě



Sport je fajn. I když, někdy se nechám přemlouvat.












Autorka: Tereza Nyirendová
Foto: Michal Cetera

Žádné komentáře:

Okomentovat